Exchange Global adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 profilinizdeki isimle ibana para gelecekse iletişime geçebilirsiniz.
Her konuya işlem açma yetkiniz yok diyip rakamı görünce yazmayı unutmak . Süpersiniz 😂