2 senedir hiçbir sorun yokken birden karınca bastı evimi ama sadece bir yoldan gidiyorlar yani her yerde yok 2 metrelik bir patikadan geçiyorlar hep sürü halinde ve asla engel olamıyorum kireç falan sürdüm fayda etmedi.

böyle bir tecrübesi olan varsa nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz😊