Yaklaşık 50 saat zaten çalışmışsınız, önünüzde pazartesiye kadar 10 saat uyuduğunuzu düşünsek bi 50 saat daha var
100 saatte yetişmeyecek iş yok sağlıktan önemli değil hiçbir şey. Yatıp uyuyup uyanmak en mantıklısı bu şekilde ne iş biter ne iş yetişir ne de hatasız bir şey çıkar.
Hocam tavsiye olarak vereceğim tek şey uyumanız cünkü bi süredeb sonra beyin allak bullak oluyor bu da gecikmesini arttırıyor hiç değilse 8 9 saat uyusanız sonra uyanınca aradaki farkı hızlı yaparak tamamlarsınız diye düsünüyorum
Bu gidişle sizlerin dediği olacak gibi, çünkü ister istemez göz kapanıyor.
Üniversite zamanlarında nasıl yapıyormuşuz ya bu kadar uykusuz.