Pazartesi teslim etmem gereken bir proje var ve daha çok işi var. Ancak son 50 saatte, 3-4 saat uyuduğum için dayanmak gitgide zorlaşıyor. (Demin çizim yaparken uyuyakaldığımı fark ettim)
Bu gibi durumlarda uykunuzu nasıl kaçırıyorsunuz?
Not: 3 tane kahve içtim o artık işe yaramıyor.