Ertu6rulCakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, konuma bakabilirsiniz 🙏🏻 https://www.r10.net/gsm-operatorleri...im-mevcut.html
çok pahalı hocam teşekkür ederim, 50 gb uygulamada 599 tl alınabiliyor size denk getirsek 50*16=800 tl para yapıyor