Ben olsam iPhone 16 PRO MAX cihazı kullanmaya devam ederdim. Android bir süre sonra yavaşlamaya değerinden ucuza satılıyor. iPhone cihazlar Android kadar değer kaybı olmadan satılabiliyor.