GeraltOfRivia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arayışında başarılar. Ben de oradan mezun olmuştum. Yazılım alanında iş bulmak şu günlerde biraz sıkıntılı bir süreç. Kendim Bilgisayar Mühendisi olduğum için söylüyorum. İyi çalışmalar.
Bu süreçte hiçbir şey kolay olmuyor maalesef. Çok teşekkür ediyorum