Arayışında başarılar. Ben de oradan mezun olmuştum. Yazılım alanında iş bulmak şu günlerde biraz sıkıntılı bir süreç. Kendim Bilgisayar Mühendisi olduğum için söylüyorum. İyi çalışmalar.