ben projeyinin ana iskeletini claude'den yazdırmayı planlıyordum, bana en az 5-10 tane kaynak kodu dosyası yazıyor tek seferde, cursor'ı bunun yerine mi koyayım, yani kopyala yapıştır yamamak için yoksa küçük hataları düzeltmek için mi?