Geçen sıfırdan bir proje için fiyat verdim hatta uygun bile verdim Fahiş fiyat veriyor diye hakkımda şikayet konusu açıldı.
R10 da konu açıldığında basit, 1 saatlik iş, baksanız hemen yaparsınız diye konu açanları direk engelliyorum... Saatine kadar biliyorsa otursun kedi yapsın : ) ) )