Kim ne derse desin suç satıcıdadır.
Müşteri bu, istediği fiyatı verir. Sen yapmazsan, ben yapmazsam, öbürü yapmazsa mecburen o fiyatı "öldüremez" ve tıpış tıpış sana gelir.
Örnek; geçenlerde forum dışı ticaretim vardı, adam fiyatı neredeyse %50 öldürmeye çalıştı, dedim ki bu işin oluru bu değil yani.
Geldi bana diyor ki, bu fiyata yapanlar da var. Dedim d0landırıldıktan sonra geldiğinizde görüşürüz, bitirdim muhabbeti.
EDIT* Bu arada yanlış anlamayın kimseye suç bulmuyorum, haddim değildir. Benim yakındığım konu müşterinin fiyatı öldürmesi değil, bazı satıcıların fiyatı öldürmesi