ya sorma bu sabah r10 dan birine teklif verdim. inanın çok uygun fiyat verdim. 5 bin tl dedim iş için. en uygun fiyattı belki birisi 500 tl ye yaparım demiş adam ona verdi ya biz nasıl kazanacağız emeğimiz hakkını neden alamıyoruz ya