hocam ev piyasasi gibi dusunun. evin kirası 50 bin tl diyelim kimse size demez 5bine gelin bbenim evde kalın diye. hatta tam tersine 55 60 a evi kiralayabilir miyim diye düşünür çoğu ev sahibi. yani bu tarz internet üstü işlerde de boyle olmus olsa piyasa bu seklinde olmaz . hem yapan kişi hakkını alır hemde güzel iş çıkartır. bence sorun ölü fiyat verenler haricinde birr de hiç birşey bilmeyip ölü fiyatçılardan daha fazla ölü fiyat verenler. eskiden 10 yazilimci varsa 10 grafiker varsa simdi herkes yazılımcı veya grafikci