Piyasada dönen saçma sapan ücretler var üstüne üstelik müşterilerden "piyasa bu" gibi cevaplar da garip geliyor.Bazen hiç tartışmasız tamam sizin dediğiniz olsun gibi şeyler de geliyor.Çeşit çeşit insanlar var.Sizce bu durumda suçlu kim "alıcı" mı "ölü fiyata iş yapanlar" mı?