Konu
r10 hangi uygulamaları kullanıyor?
11-07-2025, 07:01:05
#5
Asmus1990
Windows:
Visual Studio, Adobe Photoshop,VMWare Workstation Pro, Notepadd++,Putty,Fizezilla,Excel,İnternet Dowland Manager,Tawk.to,NTLite
Chrome: AdblockPlus,Dark Reader, Hex Renk Seçiçi,İnternet Dowland manager,Veevpn,Volume Booster