Arkadaşlar outlook yani hotmail mail kutuma giremiyorum, giriş yaptırmıyor sürekli hata veriyor, Microsoft hesabına giriyor oradan mail kutusunu aç diyorum sayfayı yeniden yükle gibi bir hata veriyor bu konuda bilginiz var mı
Mail açılana kadar, Shift 'e basılı tutarak F5 'e basın.