erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkaten hatirlayamadim hocam dogrudur. Ama 2024 kayıtlıaınız r10 da. Bu yan hesap mı
yok hocam forma ilk girdiğim de bi konu olmuştu eşimle adıyamana dönüyorduk 8 ay önce 200 tl eksik vardı siz atmıştınız ondan beri hafızam da kaldınız işin gücün rastgitsin