8 mbps için 310 ödüyorum altyapı yok sözde 16mbps paketim var. Eylülde bitecek 625 indirimli olarak devam edin diye teklifte bulunuyorlar küfür edip kapattım telefonu. sizin ki çok çok iyi hocam. Ben de cep magnet alıcam 200-300gb kotalı olanlardan. altyapı olsa 35mbps'e size gelen teklifi kabul ederdim. Dsmart da genelde uygun fiyat oluyor hocam onlara da bakın.