Vodafone bayisinde çalışan bir arkadaşıma yakın zamanda tarifem biteceği için ne gibi kampanyalar var diye sormuştum ve 1 ay kadar önce aşağıdaki görseli paylaşmıştı. Hâlâ devam ediyor mu sormak gerekiyor. Maalesef ki operatörler mevcut müşterilerine indirim yapmak yerine yeni gelecek olan müşterilere indirim yapmayı tercih ediyorlar.





Daha önce yurt dışında kullandığım operatör firması. Aylık 200 GB pakete 9 € ödüyorsunuz ve diğer Avrupa ülkelerinde de geçerli olmak üzere 30 GB internet veriyor.