Bu kategoride 10 15 20 senelik üyeliklerin konusunun bu hazır mesaj ile kilitlendiğini görüyorum gerçekten emeğe yazık. He şimdi biri kalkıp diyecekki hesap çaldırıyorlar satıyorlar vs vs dolandırıcılık artıyor gibi gibi gibi. Abi para emeğin önüne mi geçiyor yani (kurumsal plus) . Bu kendimce bir forum eleştirisi kesinlikle aşağılamak veya ters konuşmam değil...