Merhabalar yeni bir binaya taşındım ve altyapı bulunmuyor burada ben tasinali 6 ay oldu bundan 5 ay önce dilekçe yazdım ve altyapı talep ettim ama ne gelen ne giden var bulunduğum apartmanda 20 daire yakınımızda ki apartmanlarda ise 60 hane mevcut bu durumda nasıl bir yol izleyebilirim veya uygun yolu box alma şansımız var mıdır acaba?