"İyilik yap denize at, balık bilmezse halik bilir" misali.
Çok duygu yüklü yaklaşmamak lazım. Tabii ki nezaket kuralları gereği bir teşekkür edilmesi hoştur, ancak teşekkür edilmedi diye başlık açıp depresyona girmek de biraz gereksiz diye düşünüyorum.
Ne depresyona gireceğim, gördüğüm birşeyi paylaştım. Herkes kendi yoluna, istediği gibi davransın bana ne. Bizi hayvanattan ayıran bazı şeylerin olması lazım, onu söylüyorum.
valla hiç umurumda olmuyor. ben elimden geleni yaptım mı yaptım.... kalanı karşı tarafın boynuna. yaşadığın ülkeyi de unutma tabii...
nezaket, evrim ve medeniyet basamakları çıkıldıkça gelen bir meziyettir.
coğrafya kaderindir.
Evet hakedene hakettiği kadar, lanet olsun içimdeki insan sevgisine 😀
Takma kafana şapkadan başka bir şey, daha sonra google indexten gelip sorununu çözenler çok oluyor.
Ben takmıyorum, üzüldüm sadece.