Hiç bir GSM operatörü mevcut müşteriyi düşünmüyor artık. Yeni müşteriler için indirimli kampanya yapıp onların fiyatını mevcut müşteriye ödetiyor. Bana da aynı fiyatları çıkarmıştı Türkcelle daha iyi pakete 380₺ ye geçtim. Bundan sonra her taahhhüt bittiğinde yeni operatöre geçip ucuz fiyattan yararlanacağım.