"İyilik yap denize at, balık bilmezse halik bilir" misali.

Çok duygu yüklü yaklaşmamak lazım. Tabii ki nezaket kuralları gereği bir teşekkür edilmesi hoştur, ancak teşekkür edilmedi diye başlık açıp depresyona girmek de biraz gereksiz diye düşünüyorum.