Yani evet bir tık.. insanlık öldü mü insan bir teşekkür eder diye bazen geçiyordur illaki insanın içinden
Kimsenin teşekküre ihtiyacı yok aslında, insan o duruma düşünce rahatsız oluyor. Atıyorum konuya 5 cevap geliyor. Birisi doğru, 2 si yanlış diğer ikisi vasat. Eleman gidiyor 2 yanlış 2 vasat cevaba teşekkür ediyor. Şimdi orada doğru bir cevap veren ne düşünür bu tutum hakkında? Hem konuyu bilmiyorsun ve bilmediğin için soruyorsun hemde yanlış olanı doğru sanıyorsun.