Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
97 yılından bu yana internetteki iletişimimi sıfır karşılıksız kuruyorum. Aksi halde şimdiye kanserdim.
Mantıklı ve ruh sağlığını koruyan bir yaklaşım tuttum bunu