Benim hiç zoruma gitmiyor valla. Açan teşekkür etse ne etmese ne. Bundan 2 sene önce cevapladığım konulara bile bugün hala "Hocam iyi ki yazmışsın" diye alıntı atanlar oluyor. Elbet birinin işi görülüyor. Forum kültürü da budur zaten. Seneler sonrasına bile bir mesaj bırakabilmek. O yüzden boşverin siz yazın, bağcı değer bilmezse de 5 sene sonra şarabını içecek bilir.