Forumda açılan herhangi bir konuya yardım maksatlı cevap verip, konuyu açan kişinin bir teşekkür etmemesi durumunda kendinizi nasıl hissediyorsunuz? Çok hoş olmuyor bence. Bu nedenle bu saatten sonra pek girmeyeceğim bu işlere.