network sağlamsa kaliteli yerlerde iyi işe değer veren işletmelerini görüyorsunuzdur ama networkü sağlam olmayan birçok işini iyi yapmaya çalışan yazılımcı var bu kişiler işi önemsediği için o 1 saniyeyi önemsediği için daha çok çalışsa bile karşılığında ekstra bir teşekkür bile almıyor
şahsen çalıştığım kişilerin %90 ı açık bir şekilde öküz, %10 u ise işi yapabilecek kabiliyette ama zamanı olmayan kişiler olduğundan anlayabiliyorum durumları
donanımsal tarafı merak ediyorum byte bit hesabını az çok biliyorum fakat hayatımın çoğunluğunu php ile çözebiliyorsam yap geç diyorum
bence bu işlerde mükemmeliyetçilik para aşamasını geçtikten sonra oluşuyor onun yüzünden para ihtiyacını geçebilirsek o 1 saniyeyi önemseriz her zaman
bir yandan knight online pvp tarafıyla uğraşıyorum inanın yabancıların 2012 de hobi olarak yaptığı şeyleri türkiyede yapabilen adam bulamıyoruz
umarım çalışmaktan kendimizi geliştireceğimiz kadar rahat zamanımız olacak vakitleri görürüz diyelim ve geceyi noktalayalım ^^