Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
goodbyedpi kullanıyor musunuz ?
evet ama onunla alakalı olduğunu düşünmüyorum sunucumda bot kurulu sunucudanda çekemiyoruz aynı şekilde hata veriyor