Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkür ederim emeğinize sağlık, son olarak bir şey daha sormak istiyorum komisyonu düşük şekilde bozdurma işlemini nasıl yapabilirim? binance tr ye geri atıp oradan mı TL çekme işlemi yapmalıyım yoksa farklı bir yöntemi falan var mı
kendi hesabında yap ne yapacaksan kripto dolandırıcısı çok ve geri dönüşü olmaz kolay kolay.

binance_tr > binance binance>binance_tr düşük komisyon sadece feelerde olur onun için de gönderim ağını doğru seçin x ağdan y ağına atılmaz
x ağından x ağına atılır erc 20 hızlı ama pahalı
ben pollygon kullanıyorum fee ve gass ücretleri daha makul.
aralarında 2-3 dakika oynar onu da zaten yazar kaç dekikaya hesabında olacağı.