Asla gitme. İnsan yaşamı değerli. Rip akıntısı olan, haftanın en az 2 günü (hangi gün olduğunu bilemezsin de) denize girme yasağı olan, büyük su birikintisi.
KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2010 yılında orada okumuştum. Denizi dere suyundan dolayı yeşildi. Sonraları bayağı gelişmiş. Bir kaç günlüğüne eşim ve çocuğumla deniz için gitmeyi planlıyorum. Şuan için durum nasıldır? Denizi iyi mi? Güzel otel var mıdır bir kaç gün konaklamak için?