KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2010 yılında orada okumuştum. Denizi dere suyundan dolayı yeşildi. Sonraları bayağı gelişmiş. Bir kaç günlüğüne eşim ve çocuğumla deniz için gitmeyi planlıyorum. Şuan için durum nasıldır? Denizi iyi mi? Güzel otel var mıdır bir kaç gün konaklamak için?
Akçakocadayım bir iki senedir deniz sezonu orda baya iyi çok giden oluyor ama tavsiyem karaburun tarafından otel bungalov vs gitmeniz orası kadar iyisi ne akçakocada ne karasuda var.

önerim : https://alsatatilkoyu.com/