2010 yılında orada okumuştum. Denizi dere suyundan dolayı yeşildi. Sonraları bayağı gelişmiş. Bir kaç günlüğüne eşim ve çocuğumla deniz için gitmeyi planlıyorum. Şuan için durum nasıldır? Denizi iyi mi? Güzel otel var mıdır bir kaç gün konaklamak için?