tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuyumcu açık ve net bir şekilde daha iyidir hocam. ben Harem borsasında çalışan bir kuyumcu dan alıyorum. %1.5 civarı makas sabit alım satım yapıyorum. Bankalar dönem dönem %12 lere çıkabiliyor, önermem. Bir de yarın birgün ülkede birşey olduğunda bankadaki altınınızın çok bir güvencesi olmayabilir. elinizin altındaki herzaman iyidir diye düşünüyorum
Ben de alıp satarken harem altını baz alacaksan işlem yapalım diyorum kuyumcuya. Öbür türlü herkes kafasına göre fiyat veriyor.