Kuyumcu açık ve net bir şekilde daha iyidir hocam. ben Harem borsasında çalışan bir kuyumcu dan alıyorum. %1.5 civarı makas sabit alım satım yapıyorum. Bankalar dönem dönem %12 lere çıkabiliyor, önermem. Bir de yarın birgün ülkede birşey olduğunda bankadaki altınınızın çok bir güvencesi olmayabilir. elinizin altındaki herzaman iyidir diye düşünüyorum