Bi tanıdığım çalışıyodu hep gece vardiyasına yazdıkları için işi bırakmıştı
gece vardiyasında çalışmak daha güzel olabilir benim için
Unv zamanında çalışmıştım fişlerini kaybetme, yakit verdiğin müşteriyi iyi takip et. Para vermeden kaçmaya çalışan çok oluyor.
Mutlaka ama mutlaka neyi ne kadar istediğini iyice anlamadan yakit verme senden gider.
Dizel benzin bilsen dahi sor müşteriye.
Ola ki yanlış yakit verdin sansliysan müşteri araçla ilerlememis olsun yoksa tüm masraflar sana.
Gün sonunda elinde ki fişler ile nakit paran gün sonu satışının toplamı ile Uyuşmazlık gösterirse yine senden keserler.
teşekkür ederim dediklerinize çok dikkat edeceğim, peki işi öğrenmenin bir zorluğu var mı