angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet iyi hocam. Allah'ın A'sını neden shift ile büyütmüyorsunuz. Caps-lock zaman kaybı
Normalde öyle yaparım ama laptop klavyesindeyim, tuşlar bayağı küçük kalzdığı için caps yerine < tuşuna baıyorum bazen. Ondan direkt caps açayım demiştim.