Onlar arka planda iyi arkadaşlar bakma rekabet filan diye bize lanse ediyorlar sadece. Dediğine bende defâtle vakıf olduğum bir konu; A marketine gidiyorum yumurta 200 TL, B marketine gidiyorum yumurta 200 TL. Aradan 1 hafta sonra yine aynı marketlere gidiyorum ikisinin de fiyatları 230 TL olmuş. Burada bir tesadüflük durumu yok. Açıkça direk biz ortak bir fiyatlandırma prosedürü uyguluyoruz diyorlar benim anladığım bu yani daha doğrusu.