Sizinki yine iyiymiş bizden müdahil olmadığımız bir dava için 12 saat gidiş 12 saat geliş, en az 2 gün konaklamak zorunda olduğumuz bir şehirde adli tıp raporu istendi. Direndik gitmedik, zabıt katibi polis zoruyla götürürler dedi, olsun dedik en azından cebimizden boş yere yol parası çıkmaz. Dedikleri gibide oldu polis zoruyla olmasada polisle gittik, muayenemizi olduk geldik.