Konu
3Ds max kullanan biri var mı ? Bir sorum var.
08-07-2025, 00:52:56
#1
iscenkal
3ds max kullanmaya yeni başladım active shade i seçtiğim zaman sahne simsiyah kalıyor bunu nasıl çözebilirim bilen özelden yada
Telegram
üzerinden iletişime geçebilir mi ?