çok geçmiş olsun hocam. ben istanbulda araştırma hastanelerini kullanıyorum hiç özele gerek duymadım, ayaktan ameliyat olmam gerektiğinde 5 gün sonraya sıra vermişlerdi olmuştum. özeller sizden çok para istemişler :/ üzüldüm. umarım bundan sonrası için her şey yolunda gider.