Devlet hep 18 yaşındadır boş yere çağırmaz
Karşınızdaki kişiyi tanımadan böyle bir yorum yapmanız ne kadar doğru hanımefendi ?
Karışıklık olan durumlar olamaz mı ? Bu dosyaları hazırlayan da ALLAH kulu değil mi ya hata olduysa ?
Konuyu açan kardeşimiz bildiğim, kendi halinde ekmeğinde bir insan forum yönetimi dahil pek çok kişi yüzyüze tanır, bilir. Bence kesin söylemlerden kaçının hayat bu herkesin başına her şey gelebilir ALLAH korusun hepimiz insanız zan altında kalmak kötüdür.
@AYJANS; şehrindeki savcılığa gidip durumu izah et bence kardeşim avukat ile çok geçmiş olsun.