Gerçekten şaka gibi bir durumla karşı karşıyayım.
Mart ayında ifadeye çağrıldım. Ancak ifadeye çağrıldığım dosyada
hiçbir şekilde adım geçmemekte. Dosyada bana ait herhangi bir bilgi, belge ya da bağlantı bulunmuyor.
Tamamen benimle alakasız bir dosya nedeniyle ifadeye çağrıldım.
Nitekim, görevli polis memuru da ifadeyi bu şekilde sisteme geri gönderdi.
Bugün UYAP üzerinden bir mesaj geldi:
10.000 TL mağduriyet bedelini şu IBANa gönderin.
İlk etapta bunun bir dolandırıcılık girişimi olduğunu düşündüm. Ancak UYAP portalına girdiğimde gerçekten bir
mahkeme dosyasının olduğunu gördüm.
Yüzlerce belgeyi baştan sona
tek tek inceledik. Ne ismimiz, ne kimlik bilgilerimiz, ne telefon numaramız...
Hiçbir şekilde hiçbir yerde adımız geçmiyor.
Acaba gözümüzden kaçan bir şey mi var? diye tekrar tekrar kontrol ettik ama yine hiçbir bağlantı tespit edemedik.
Şimdi ise 11 Kasımda
Antalyada mahkeme görünüyor.
Adımızın dahi geçmediği bir dosya için duruşmaya mı gideceğiz? Gerçekten inanılmaz bir süreç...
Şimdi ne yapmalıyız
Güncelleme
Hemen avukatımla iletişime geçtim. Kendisi ilgileniyor.