Konu
Sizce Ben hata mı yapıyorum?
07-07-2025, 14:55:23
#37
cozucem
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ebooklara denetim istiyoruz. Çok fazla mağduru var. Buna çözüm bulunmalı
bence milletin ekmeği ile oynamamak lazım
Bir konu yukarıda ücretsiz bilgi varken Ücretlide onlarca mesaj oluyor S.lakta para caiz değil sonuçta