Ulaşım aşırı gereksiz pahalı elektrikli minibüsler var, bisiklet kiralamak daha mantıklı hem aktivite hem spor olur denize hiç girmedim beachler hakkında fikrim yok, aya yorgi tepesine çıkmak tam bir zulüm o kadar yürüyüş dik yokuş sonrası kayda değer bir şeyle karşılaşmıyorsunuz kendinizi yormaya değmez tecrübelerim bunlardır şimdiden iyi eğlenceler diliyorum