haklısınız hocam abartma konusunda. Ben de illa ürünü abartmak istemiyorum ama ilk link sanıyorum stokta yok, fiyat eski kalmış olabilir. 3. üründe de sanırım iç mekan ahizesi yok, sürümü hangisi onu göremedim (ki sürüm bu tip üründe bir tık önemli) 2. link ise bambaşka bir ürün.
ha illa uygun fiyatlısı yok mu, illaki vardır, hatta internetten değil gidip yerinden alsak çok daha uygun olur belki. ama benim aldığım ürün (şu an yenisi var mı bilmiyorum) en son modeliydi ve fiyatı bunlara göre çok çok yüksekti. sattığım fiyatla arasında uçurum yoktu öyle söyleyeyim en azından. zararına satmak istemediğim için üzerine bir miktar da ben ekledim haliyle. 3 tanesini bu fiyatlara yakın sattım (ikisini aynı kişi aldı) elimde kalan son 2 ürün bu da.
teşekkür ederim