Hocam ürün güzel de fiyat abartı değil mi? normal fiyatı 120 euro olan cihazı 25000 e satmak biraz abartı. Kaldı ki uygulama olarak türkçe desteği yok. aylık ya da yıllık abonelik gerekiyor ücretli. alexa üstünden kullansanız yine türkçe desteği yok.