hocalarım selamlar yakın zamanda bir seyehatim olacak ancak kafama takılan bir otel problemi var

mesela ben otele gündüz 12:00'da girip ertesi gün 23:30'da çıkmayı planlıyorum
örneklersek salı günü öğlen 12:00'de girdiğim otelden çarşmaba akşamı 23:30'da çıkmak istiyorum

bunun için 2 gün rezarvasyon mu yapmam gerekli?