Alpacinotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Tools; peki ne yapmam gerekiyor ?
Merhabalar.

Öncelikle geçmiş olsun. Yaşadığınız durumu özelden iletebilirseniz
daha net bilgi verebilirim. Duruşmada nasıl bir mağduriyet yaşadınız.
Duruşmada avukat görevlendirilmesi ile alakalı talepte bulundunuz
mu? Ayrıca avukat görevlendirilmezse neden vaz geçmeniz gerekiyor?
Biraz karışık bir anlatım olmuş. Profilimdeki numaradan ulaşabilirseniz
profesyonel destek sunabilirim.

İyi forumlar